Deletedmom_247 Elovee ayyy harika olmuş adıyla büyüsün inşallah. Camları kendiniz mi aldınız yoksa bir yere mi yaptırdınız acaba? ya da pet mi cam mı
milatlas13 yaa bayıldım😍 iki oğlum var sıramı savdım ama bi kızım olsaydı bunlardan kesin yaptırırdım🧡 sağlıcakla büyütün inşallah .
Admsarzu Elovee bende düşünüyorum da cinsiyeti belli değil birde ben almanyadayim burda fazla akrabamız yok nasil yapsam bilmiyorum doğumdan sonra biraz toparlanıp gitmeyi düşünüyorum Türkiye’ye ama
MamaSmiles Elovee sağlıkla büyüsün çok güzeller 🌸 benimde kızım olacak adını bende Nehir koymak istiyorum 🥰
Elovee MamaSmiles çok teşekkür ediyorum eşim koydu adını sizin icin de simdiden hayirli olsun insallah❤️
Elovee Admsarzu hakkinizda hayirli olsun almanya da yok mu acaba böyle hediyelik satan yerler. Burda olsaydiniz ben yardimci olurdum size🙏