durumrve evet oğlum 8 yaşında ve şuan hamileyim.. nasıl karar verdiğimize gelirsek, eşim tek çocuk ve annesini 3 yıl önce kaybettik. Annesinden sonra eşim çok boşluğa düştü ve içinekapandı kendini yapayalnız hissetti. Baba da yok kardeş yok anne de olmayınca.. bizde oğlumuza aynı şeyi yaşatmak istemedik yalnız kalmasın can yoldaş olsun dedik rabbim de nasip etti canım , ben üç kardeşim , kardeşlerim olmasa napardım diyorum sırdaş arkadaş teklifsiz gideceğin kapın kardeşin… tabi Allah ne verirse hayırlısını versin inşallah