Hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz? Ben ilk defa Avni Kılıç’a gittim ilgisi, konuşması çok hoşuma gitti çok sıcakkanlı buldum fakat ultrason kağıdı vermedi numarasını vermedi kiloma falan bakmadı😵💫önceki doktorum bunları yaptığı için kafama takıldı.