Tokinin taksidi düşük ama ömür boyu devletin kicasıymıssın gibi geliyor bana eğer bu tarz rakamları taksidi ödeyebilcekseniz bu daha makul hem faizede cok bulaşmıyosunuz elinizde 1-2 varsa zaten inşAat bitene kadarda tamamlanir belki krediyede gerek kalmaz gibime geliyor