fed35 benim çıktı gebelik şekerim. 15 gün açlık ve tokluk değerimi ölçtüm yediklerime dikkat ettim dahiliyeye ve endokrine gittim sonra insülin vermediler diyet ve yürüyüş önerdiler. Şu anda 35.haftamdayım arada diyete dikkat etmezsem şekerim yükseliyor ölçmeye ve sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Başta çok korkutmuştu devlet hastanesindeki doktor beni ama dahiliye endokrin ve kendi kadın doğum doktorum rahatlattı. Stres yapmamaya çalışın bazen stres de değerleri yüksekte biliyor.