vanilya_kokusu_ Admsarzu yaa ne güzel benim ikinci 😂 ama sanki ilk çocuğuyum karnımda neden öyle hisediyorum bilmiyorum ya🥹
Admsarzu jalepone kontrol günü stres oluyor insan tabi o gün gelene kadar da bir an önce gelse görsek diyoruz 😁 iyidir inşallah sağlıkla gelsin ❤️
Admsarzu vanilya_kokusu_ maşallah 🥰 olabilir askım her hamileliğin kendine özel bir duygusu var her seferinde o heyecan o tedirginlik ne güzel işte 🩷
vanilya_kokusu_ Admsarzu valla sürekli içimde bir tedirginlik var bilmiyorum niye 🥺 zaman geçse doğursam diyorum
Admsarzu vanilya_kokusu_ içini ferah tut askım bolca dinlen yürüyüşler yap stres yapma kimseyi umursama bu dönemde 💞 oku kendine bol bol
penbe_karisi Oyy kuzum diş ağrısından malesff fazla aktif olamiyorudm postunu yeni gordumm sağlıkla gelsinnn inşallah oğluş 😍❣️🥰💗