Herkese selam 5+6 haftadayım sabah az miktarda kanamam oldu doktora gittim keseyi gördü ama küçüktü daha sonra hcg istedi ve progesteron istedi 3 lerde falan çıktı progesteron sağlıksız gebelik dedi ayrıca coraspin kullanıyorum birde kan sulandırıcı iğne kullanıyordum ona kese ve kalp atışı duyunca başlarız demişti diğer doktorum sadece coraspine başla demişti bugün ki doktor da keşke ilk iğneye başlatsaydı falan dedi kanama alanı da varmış zaten kesenin etrafında coraspini kes kullanma bir kaç gün bekleyelim dedim pazartesi günü de kürtaj için çağırdı acaba bir kaç içinde düzelme şansı olur mu coraspini içmeyince pek umudum yok ama başına gelen var mı