Arkadaşlar merhaba. Ben 37+3 oldum. Bu haftaya gelesiye kadar çok yoğun sancı kasık ağrılarım vardı ve geceleri çok zor uyuyordum. Ama bu hafta bir rahatlama geldi bu neyin rahatlaması bilmiyorum geceleri çok rahat uyuyorum sancı batma vs yok denecek kadar az. Sizinde böyle olmuş muydu? Bu normal mi onu da bilemedim sizlerin fikirlerine ihtiyacım var