rabiagucer03 Kızlar bi haftadır bebeğim aşağıya aşırı baskı yapıyo lavaboya gittiğim halde öyle bi bastırıyoki altıma kaçıracağımı sanıyorum bide kasıklarımın orasında çok toplanıyo özellikle bugün artık ağtımaya başladı normal mi?
snms rabiagucer03 benimkisi de öyle canım bas asagı duruyosa ondandır doktora sordum bugün bebek bas asagı oldugu icin diyor
snms rabiagucer03 kasılmalar doğuma hazırlandıgımız icinmis ağrıların icin bişey diyenem bende de ağrı cok doğuma hazırlanıyormus vucut birde benim enfeksiyonum var kum da döküyorum o yüzden
Deletedmom308 rabiagucer03 ben 31 deyim bebek ters durduğu için ayaklarıyla vajinama vuruyo. O yüzden sürekli tuvalete çıkıyorum
Busra_bugraaa rabiagucer03 haftamız ve günümüz aynı 😊 aynı şey bende de oluyor sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum
snms rabiagucer03 sen yine kontrolde sor doktoruna ben bu sikayetlerle girdim nst falan baktık minik sancılar var üzerinde durulacak bisey degil benim ağrım cogunlukla enfeksiyon ağrısı umarım sende bisey cıkmaz
Gnll35 rabiagucer03 aynı aynı. Hatta bire ayaklarını kaburgama yaslayıp kendini aşağıya itiyor resmen 😄