Kids kullanmadığım için buraya sormak istedim. Oğlum 20 günlük. Solunumu hızlı doğduğu için 3 gün yenidoğan yoğun bakımında kaldı. Sonrasında hastaneden çıktık. Çıktığımızdan beri çocuk sanki sancısı varmış gibi kendini sıkıyor, kapı gıcırtısı gibi sesler çıkarıyor. Her emzirmeden sonra alttan ve üstten gazını çıkarttırıyorum ama uyurken bile dediğim sesleri çıkarıyor. Neden yapıyor olabilir🙁