btl194 ikosunbebisi bu çok normal rahminiz büyüyor sonlara doğru daha da ağrı olabilir bide ikiz olduğu için normal ben 28 haftaligim ağrılarım oluyor aynı şekilde
3kedili2bebekli ikosunbebisi normal ama nasıl ağrılar adet ağrısı gibiyse ve dinlenince gecmiyorsa doktora gidin bu haftadan sonra dinlenince geçmeyen her ağrı için doktora gitmelisiniz
ikosunbebisi 3kedili2bebekli biraz uzandım uyudum geçmiş insan korkuyor artık birde az hareket etsem her yerim ağrıyor üstüne birde hasta olacak gibi boğazım ve gencim yanıyor
3kedili2bebekli ikosunbebisi geçmiş olsun olmadan gidin vitamin vs veriyorlar artık agirlastiniz iki bebek tasiyorsunuz agrilar yorgunluklar normal ama dinlenince gecmiyorsa şüphe etmelisiniz