Esrakrc her bedende her hamilelikte belirtiler çok farklı olur hiç belirti olmaması da sorun değil çünkü daha sonra da başlıyor o belirtiler. Benim kusma bulantı vs 11. Haftada başladı mesela o sürece kadar sadece kasik ağrısı çektim hamile değil gibiydim yani. Bunlar normal şeyler