Denizmrt Kızlar ben bu ay piki görmedim regl 9 var bu neden olur sizce yaşayan varmı böyle bi şeyi 😞 daha önce atmıştm testleri ovilasyon yapmaya devam ediyorum ama artk 2. Çizgi tamamen yok oldu neden olur fikri olan varsa yazabilir mi🥲
tirinitii Denizmrt ya benim de bu ay öyle oldu adetime 12 gün var hala çift çizgi göremedim tamamen silikleşti bi de dün acayip moralim bozuldu. Önceki ay da olmamıştı yumurtlama ondan kist olmuştu hatta
Esma006 Denizmrt böyle testler değil de strip mi deniliyor çubuk gibi olanı al bence innovita veya bir gebenin günlüğü de güzel
selenzen Denizmrt günde 2 kez yapmayı deneyin ben öyle yapmıştım bazen sabah pik düşük oluyor akşam daha yüksek olabiliyor, umarım olur çabaların sonuçsuz olmaz. 🌸 polistik over var mıydı peki ?
Denizmrt hilalaselll4 benm testlere bakabildin mi en koyu 7 ben 2 4 7 8 değerlendirdim yine de bilmiyorum hayırlısı inşllah göğüslerim 3 4 gündür acıma akıntım var ama bilmiyorum o günler de ç a tl ama oldu mu olmadı inşllah Rabbim hayırlı zamanda nasip eder 🤲 cuma günü doktor randevu aldm muyane olcam bakalm bi yumurtalıklar için
Denizmrt hilalaselll4 yok canm 3.5 yaşında bi oğlum var ona kardeş çok istiyorum yaş itibariyle bi an evvel olsun istiyorum ocak ayında kürtaj olmak zorunda kaldım 3 aydr deniyorö geçen ay doktor ile yumurta kontrollü yapp tmm hemde ovilasyon ile ama tutmadı bu ay kendim bakayım dedim ama testler de pik tam olmadı 7 den sonra olur diyordum aksine her geçen gün silindi ikinci çizgi inşllah Rabbim hayırlısı verir senin peki canm
hilalaselll4 Denizmrt Allah bağışlasın canım benim de 15 aylık bir kızım var benim de 3. ay olcak denemek