Kızlar bugün detaylıya girdim çok şükür her şey yolundaydı olumsuz hiçbir şey görmedi ve söylemedi doktor ama 28. haftada tekrar gel daha da büyümüş olur tekrar bakarız dedi ikinci kez detaylıya giren var mı açıkçası bana biraz saçma geldi sonuçta her şey yolunda