merhabalar bu ikinci gebeliğim son reglime göre 7+2 haftalık gebeyim geçen hafta ve bugün doktora gittiğimde kese göründü fakat bebek henüz görünmedi 1 hafta daha beklememizi söyledi doktorum haftaya da görünmezse duruma göre karar vericeğini söyledi benzer bir durumu yaşayan oldu mu?