humeyra83_ kizlar bugün doktor kontrolum vardı. Doktorun en son söylediği hafta ve günle takip ediyordum normlade bugun 20+1 olması gerekirken 19 haftalık dedi sizde bebek gelişmiyormu? kg içinde 400 küsüratli bisy dedi benimdle aynı haftada alanlar varmı?
Busranur_mnts humeyra83_ kilosu normal gibi canım ben 22 haftada 500 grdı 25 haftada 700 olmuş doktor haftasında 1 hafta küçük söyledi kafa yapısı vs de küçükmüş tekrar takip istedi bebeklerin yapısından da değişiyor genetik de olabilir ben de minyonum biraz 154 boyum var evlendikten sonra kilo aldım ama önceden zayıftım bebek de kız bebek
humeyra83_ edannnnur yiyorum aslında hatta avakadonan birinci gebeliğimde nefret ederken bunda çok yedim
kirr Bence normal bir hafta önden ya da arkadan gelmesi normal diye duymuştum.Benim de 21 haftalıkken 400 gr dedi doktor değişiyor bebişten bebişe yani
humeyra83_ kirr öyledir inşallah. ama yüzünü görelim demiştk baya heycanlanmiştm ama hala iskelet mübarek 😅
kirr humeyra83_ yaa evet bir süre öyle gidiyor insan merak ediyor detaylı ultrason yaptıracaksan en iyi o zaman görürsün yüzünü 😂