esmanur3406 Kızlar bu uygulamayı çok seviyorum birbirinden güzel kalpli kadınlarla tanıştım herkes birbirine destek olmaya çalışıyor fakat buraya girdikçe pozitif yazanları gördükçe daha mı çok stres oluyoruz sizce? Düşünmeden edemiyorum
Bebivekedi esmanur3406 neden öyle düşünüyorsun ki bana morel veriyor diyorum herkes yapmış bende yapabilirim
Sss1947 esmanur3406 aslında sizin demek istediğiniz herkesin oluyor benim niye olmuyor gibisinden insan biraz düşünüyor o yüzden morali bozulup stres oluyor evet insanların mutluluğunu paylaşmak duymak çok güzel ama insanın bir tık morali bozuluyor tabi kendisi için sizde onu demek istediniz herhalde yoksa bende bu uygulamayı çok seviyorum ama bazen bendede böyle düşünceler oluyor :)
esmanur3406 QueenBahar_ hayır tabikide ne alakası var herkesin mutlu olmasını isterim fakat stresin kötü yönde etkilediğini söyluyor herkes acaba buraya girdikçe stres mi oluyoruz demek istiyorum
esmanur3406 Sss1947 ya hem o var evet hem de ben daha yenı başladım denemeye ya olmazsa diyorum ister istemez ya olmazsa deyince de insan stres oluyor. Yoksa burası çok faydalı biyer birçok şeyı burdan öğrendim