hhandan haftama az kaldı kızlar yakında kontrole gideceğim ve ikili test yapılıyormuş sanırım çok endişeleniyorum her gün dua ediyorum sağlıklı sıhhatli olsun bebeğim diye ama içimde rahat değil ya olumsuz bir durum olursa diye stresleniyorum
Melike_mlke hhandan hepimiz bu yollardan geçtik canım benim hiç korka Rabbimin izniyle tertemiz çıkar inşallah sonuçların sağ Salim kucağımıza alırız bebişlerimizi
Nisanmomy hhandan anne olmak böyle bir şey canım sürekli endişe halinde oluyorsun. 28. haftalıyım her kontrole gittiğimde endişelerim oluyor tansiyonum yükseliyor😀. Sakın stres yapmayın akışına bırakın güzel şeyler düşünün sağlıkla gelsin bebeğiniz🌸