momtobe__ tecrübeli ve yeni anneler sizce bunlardan hangisi alınmalı. siz yenidoğan bebeğinize ne kullandınız?
rabis-0201 momtobe__ ben bebek tırnak makası almıştım ama onla da kesemedim kör gibiydi, küçük boy normal tırnak makasıyla gayet rahat kesiliyor, baktınız zorlanıyorsunuz ona göre törpü alınabilir :)
msskrkss momtobe__ Ben hiç törpü kullanmadım, bebekler için olan tırnak makasından aldım 5 yaşına geldi hala aynı modeli kullanıyorum
Yazmelegi_ momtobe__ ikisini de aldım ve kızım 2 yaş 3 aylik toplamda törpüyü 1.2 kere anca kullandım bence gereksiz
Seyda-06 momtobe__ makasla kesersin derin olmayacak şekilde zaten yenidoğan tırnağı ilk başta kendisi kopuyor melekler keser derler
melikeetrcnglr Ben kesemem diye düşünerek törpü almıştım ama bebeğe bir süre sonra alışıyosun makasla kesiyosun direk ya ☺️ bence makas ömürlük
momtobe__ melikeetrcnglr ben de makasın ömürlük olduğunu düsünüyorum ama caninı acitmaktan korkuyorum
myangelson momtobe__ bende törpü gereksiz buldum makas aldım ama sonradan törpü aldık 😄 çünkü oğlum asla durmuyor ellerini çekiyor parmaklarını oynatıyor makasla parmağını kistirma ihtimalimiz var diye törpü aldık rahat ettik. Gerçi onunla da zor oluyor ama en azından canı yanacak korkusu olmiyor
Dinolisoo myangelson ya dediğin gibi olursa yine törpü alırım makas her türlü kullanılır ama törpüyü alıp kullanmazsam evde boş yatsın istemiyorum.
myangelson Dinolisoo bende gereksiz buldum hep o yüzden makasla başladık da oğlum asla durmadığı için makas baya tehlikeliydi 😄