Kızlarım merhaba 22. Haftadan beri çıkmasını bekledik ama çıkmıyor bilkent şehir hastanesine gidiyorum nst kontrolü yapılıyor genelde sancım çıkarsa sezeryana alacağını söyledi çıkmazsa 37de sezeryan olucak dedi var mı bu durumu yaşayan tecrübeleri aktarır mısınız ?