Merhabalar 6+4 deyim bugün yoğun gebelik belirtilerim de var aslında ancak dün çatı muayenesinde kesenin olduğunu bebeği göremediği söylendi. İkinci gebeliğim bu zamanlarda çoktan oluşması gerekmez miydi? İlk muayenede dış gebe dendi sonra 4+3 de HCG 928 48 saat sonra 2840 olmuştu gelişimi de iyiydi. Kese düzgün dendi. İyice karıştım.