carpediem97 normal doğum 3,650 doğurdum hiç bir sorun da yaşamadım. Bebek içinde anne içinde normal olanı zaten vajinal doğumdur. Sezaryen mecburi, normal doğuma engel durumlarda yapılır. Bazı dr lar sezaryene doğru yönlendiriyorlar hem ek ücreti daha fazla onlar için hem de kes çıkar daha basit tabi. Normal doğumu yapabilecek durumdaysanız bence kilo için vazgeçmeyin bebeğiniz kilolu değil ayrıca normal kiloda. Ultrasonda ufak sapmalar olabiliyor benimki de 3.800 civarı çıkıyordu tabiki vazgeçmedim çatı muayenesinde 4 e kadar rahat doğurursun demişti dr um. Sonlara doğru insan bi tereddüt ediyor korkuyor ama kendinizi cesaretlendirin. Ben epidural(prenses doğum) tercih etmiştim bence harika bir şey sizde doğumda bunu tercih edebilirsiniz çok rahattı doğumum his var ama acı yoktu