Selam kızlar henüz kontrole gitmemiştim ayın 18 nde gidecektim bugün sabah sağlık ocağına idrar tahlili vermeye gittim lavaboya girdim idrarımı yapınca peçete noktadan biraz daha büyük kan değil yoğun değildi oradan çıkıp hemen hastaneye kontrole gittim keseyi gördü doktor daha çok yeni falan dedi tekrar bi hcg istedi ilk gebeliğimi 25le öğrenmiştim 31 ekimde ondan sonra hiç kan vermemiştim şimdi tekrar istedi doktor verdim öğlenden sonra göstermeye gideceğim dualarınızı bekliyorum inşAllah düzenli artmıştır ama kanamam neden oldu bilmiyorum ayrıca coraspin kullanıyorum belki yerleşme kanaması gibi de olabilir bilemiyorum başına gelen var mı