Ftmn123- ben 7. Haftaya kadar hiç belirti yaşamadım. Hatta acaba neden diye sorguladım. Hamile kaldığımız gibi belirti olmuyor genelde. Biz Kalp atışını 6+3te duyduk ve 7. Haftadada mide bulantısı koku hassasiyeti ve göğüslerimde koyulaşma büyüme başladı benim. Şuan 13+1 olduk hala mide bulantım koku hassasiyetim devam ediyor. Belirtiler çok kişisel tabiki ama hemen belirti olmayabiliyor❤️