Kızlarım merhaba Ağustos ayında 7 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ve evde düşük yaptım ilk gebeliğimdi her iki aileninde ilk torunu olacaktı herkese söylemiştik ve bu olay bizi adeta yıkmıştı. Bu ay yine gebelik düşünüyorduk. 2 Kasımda ilişkimiz oldu bugün 9.gün. Awox marka erken gebelik testi kullanıyorum ilk gebeliğimizde bu şekilde öğrenmiştim.Asla kuruma çizgisi olmuyordu. Bir kaç gündür bel ve kasıktan bacaklara doğru inen bir sızı var adet gibi ama o kadar yoğun değil. Biraz şüphelendim bu güne kadar bekleyebildim. Şimdi yine sabah testi yaptım. İlk başta flaşla görebileceğim incecik bir çizgi vardı. 1 saat sonra baktığında flaşsız gözle görülür bir çizgi gördüm sizde görebiliyor musunuz ? 🥲❤️ 