1 aylık bebeğim var gündüz anne sütü gece mama veriyorum. Başta Aptamil kullanıyordum çok huzursuz oldu sma ya geçtik 3 haftadır kullanıyorum. Son 1 haftada gündüz uykuya dalamıyor gece 1.30 oluyor öyle uyuyor. Yatırdım mı ağlıyor. Sürekli aşağıdan gaz salıyor zorlanarak da olsa. Maflor kullanıyoruz. Acaba mama mı böyle yaptı kullananlar var mı?