Kızlar nefes darlığı gibi oluyor, yoruluyorum. Kasıklarıma minik minik sancılar giriyor. Geçen hafta ovülasyon dönemiydi, gün aşırı ilişkiye girdik. Daha çok erken olduğu için de test yapmıyorum. Bir önceki gebeliğimde ilk hafta öğrenmiştim, yoğun bir bel ve kasık ağrısıyla doktora gitmiştim dayanamayıp. Şimdi öyle değil ama nefesimin falan böyle olması şüphelendiriyor. Nefes darlığı falan belirti olabilir mi