babacanbusra Kızlar 13+3 de bacak arası boş dedi doktor ama kız diyemem dedi 14-15 netleşir dedi daha önce böyle olan oldu mu aranızda
Destekanne babacanbusra aynısını bana da dün dedi. Ben de 13 haftalığım. Bacak arasıyla ilgili bir şey demedi ama sadece bu bir kız bebek ve yanılmam dedi
canselasl babacanbusra ben de 13. Haftadayım geçen hafta ikili tarama için kan vermiştim erkeğe benziyor dedi bu hafta sonuç için bugün gittim sanki kız gibi dedi 3 hafta sonra net bişey söylerim dedi ben kızım olsun istiyorum Allah gönlünüze göre verir inşallah🥰
babacanbusra Leylalarr kafam o kadar karıştı ki heryerde 12. Haftada erkekse belli olur yazıyor doktor bacak arası boş dedi kız diyemem ama kız gibi düşünüyorum dedi yani kafam çok karıştı
Leylalarr Destekanne erkek demişti ve peronatolog demişti proftu bende yanılmaz diye düşündüm sonra değişti işte.Bence kendinizi net biseye odaklamayin insan afalliyor
babacanbusra Leylalarr evet ilk çocuk aslında cumartesi günü radyoloji randevum vardı radyolog erkek bence dedi dün kendi kadın doğumcum pipi yok bacak arası boş dedi hangisine inanmalıyım şaşırdım :)
Leylalarr babacanbusra biraz sabır sonra net şekilde öğrenirsin inşallah , 🥰 ama insan öğrense de hep bir şüphe oluyoe doğumda değişir mi diye 😅
babacanbusra canselasl Allahım inşallah 🙏🏼 herkesin gönlündekini kucağında nasip etsin 🎉 acaba boş olup sonra dolu olan var mı
canselasl babacanbusra arkadaşıma 13 haftada kız dedi detaylı ultrasonda erkek çıkmiş bu haftalarda çıkıntı varsada belirgin olmuyor demişti doktor