senasefa bende 5 hafta 3 günlük ken gittim kese göründü ama daha bebek görünmüyor dedi dış gebelik olabilir dediler ,başka doktora gittim o doktorun söylemi hiç hoşuma gitmediği için diger doktor evet kese var ama bebek ve kalp atışını 7 hafta bazen 8 haftalarda görebiliyoruz endişe edilecek bir durum yok dedi sizde stres yapmayın 7 haftalıkken tekrardan görünün