Asli92 Kizlar merhaba. Ben 21 haftalik hamikeyim. Dusta fazla kalmak zararli mi ? Bu konuda bir sey biliyormusunuz ?
Neslihant Asli92 ilk haftalar sicak su vucudu gevsettginden dusuk tehditi dusunulerek cok sıcak ve uzun sureli dus almayin derler ama artik 21 haftalik olmuşsun aşırı kaynar olmadigi surece uzun sure kalmak sanmiyorum sıkıntı olsun
Merve123a Asli92 uzun kalmak iyi deil sivak su damatlari kaslari yumuşatiyor ilk haftalarda som haftalarda iyideil cnm uzn kalmamaya çaliş işini gör çik😁