myangelson Doğurup oto koltuk kullanan yok mu postum dogurmayan kitlenin önüne düşüyor sanırım neredesiniz 😄😄
kurkmantosuzmadonna myangelson niyetim var ama benim bebe asla durmuyor, oturmuyor yolculukta hatta sırf bu yüzden önümüzdeki izne memlekete uçakla gideceğiz 🥲
myangelson kurkmantosuzmadonna bizimki de durmuyor ama mecburuz 🥲 Tekirdağdan Sakaryaya uçak da yok alternatif düşünsek 😂😂😂 oto koltuğa alisilacak küçük beyin keyfine göre olmuyor öyle herşey 😁🙈
kurkmantosuzmadonna myangelson bizim memleketle 12 saat mesafe tabi molaları falan da sayarsak 15 saat oluyor bu. İnanılmaz zor oluyor . 2 yaşından sonra yolda daha rahat oluyorlarmış.
myangelson Sazenin Kraft spin di sanırım onu da favorilere atmıştım tükendi aynı özellikli bunlara baktım bende 😄 fiyat olarak da daha uygunlar
myangelson kurkmantosuzmadonna ay diyarbakirdayken bizim de öyleydi 13-14 saatti 😩😩 off çok kötüydü gerçekten şimdi 4-5 saat sürüyor 13 saat nasıl gidiyormusum diyorum 😄
kurkmantosuzmadonna myangelson ayy çok zor gerçekten. Oğlum olduktan sonra daha da zor çok çabuk sıkılıyor. 🥲 O yüzden artık uçakla gitmeyi düşünüyorum.