Arkadaşlar şuan hamileliğimin 4,5 ayına doğru gidiyorum ve kilo olarak göbek bölgeme aldım ve kıyafetlerim olmuyor . Nasıl kıyafet alacağımı ne alacagımı şaşırdım eşofman tarzımı alayım ,üzerine önü açılan hırka tarzı şeyler mi alayım ileri ye dönük de giyebilmek adına ben ne yapacağım yaaa 😅🤔