Mucizem_63 başka bir doktora görünme şansınız var mı yada perinatoloji bölümüne onlar ne diyecek yapılması gereken birşey varsa sizi heyecanladırmak için demiyorum sadece içinizin rahatlaması için diyorum herşey çok güzel olucak buna inanın zaman çabuk geçiyor şimdi bebeğim 2 yaşında 🧿🧿🧿