bbusra00 0-3 ay alman lazım en başta zaten, yenidoğan olarak anca 1 ay kullanılıyor, 0-3 ay rahat 3 ay kullanılır bu durum bebeğin kilosuna ve boyuna göre değişir, benim 2 aylık yenidoğan zıbınları hala oluyor mesela ama 3 aylık tulumlar şuan bile kasmaya başladı. Az az alınmalı