mrstokk Herkeste yan etkileri farklı ben iğneyi yapmadan önce kasıklarımda çok sancım vardı iğneyi yaptım bütün sancılarım durdu sanki sakinleştirici ipne yapmışım gibi 2 gün boyunca çok sakindim ateşim yükseldi bir kaç gün sonra duygusal çöküntü sebepsiz ağlamalar oldu.