gzd5_9 Merhaba arkadaşlar bir kızım var üç yaşında şimdi iki aylık hamileyim ama korkuyorum doğumdan özellikle sonrasında kendimi toparlayabilecek miyim diye ilk doğumun çok güzel geçti aslında ama içinde bir korku var sizce normal mi
Deletedmom_8793 gzd5_9 benimde kızım kardeşi doğduğu zaman 32 aylık olacak benimde korkularım var ama şimdiden kardeşi olacagini anlatıyorum seviniyor bebek görünce kardeşim de böyle olacak diye
elifay7 gzd5_9 benim oğlum da 2ay sonra 4yaşıns girecek o açıdan korkmuyorum ya bence hamileliğinin tadını çıkarın umarım herşey güzel olur hepimiz içim
mlkunal gzd5_9 günaydın benimde oğlum 28 aylık bende 15. Haftama girmek üzereyim benim zor geçti doğumum 33 saat sonra doğurdum suyum geldikten sonra sancım yoktu çünkü hiç ama geçecek gidecek diyorum kendi kendime sürekli 🥺
tkrekekk gzd5_9 oğlum var ilk okula gidiyor şimdi uzun aradan sonra kızıma hamileyim hazırım yıpranıp dökülmeye . Aynı zamanda çalışıyorum Allah yardımcı olur diye düşünüyorum 🤍
elifayaz112_ Günaydın bence duyguların gayet normal insan illa ki tedirgin oluyor acaba nasıl olucak diye düşünüyor ama o doğum anında Allah öyle bir kolaylık veriyor ki herşey olup bitiyor inşallah sağlıkla bebişini kucağına alırsın 😍cinsiyeti içine ne doğuyor
gzd5_9 Hepimiz sağlıkla güzellikle bebeğimizi kucağımıza alalım inşallah bende kızıma anşatıyorum çok seviniyor zaten hep çok istiyodu kardeşi olmasını ama işte ben biraz korkuyorum inşallah sıkıntısız stressiz bu süreci atlatalım kucağımıza alalım
ilknur888_ gzd5_9 bende de aynı korku ve belkide bu yüzden cok agresifim. Kızım 6 yaşında 12 haftalık hamileyim
beyzzsenturkkk gzd5_9 günaydın benim kızımda 3 yasında 3 aylık hamileyim bende korkuyorum illa ki ama korkunca bişey düzelmiyor o yüzden hafifletmenin yollarına bakmak lazım ben düşünmemeye çalışıyorum