Merhaba çalışan annelere bir sorum olacaktı. Ben ilk doğumumda çalışmıyordum ama şimdi çalışıyorum. Doğum sonrası 2 parça halinde ödenek geliyor değil mi? 32. Haftada çalışamaz raporu alıp muhasebeye işlettim. Maaş Hesaplarıma göre 200 e yakın bir mebla gelmesi lazım bir aksilik olacak diye endişeleniyorum.