Deletedmom_247 13 yaşında kız yeğenim var sınıflarında Amine isimli bi kız da var baya şahit oldum maalesef özellikle erkek çocukları tarafından baya çirkin şekildeki cümlelerine o yüzden amine, mina koyulmaması gerekiyor gibi zamane çocukları acımasız