Efnansu2525 hayır süt kesinlikle engellemiyor öyle bir şey yok 1 görümcem emzirirken hamile kaldı ben emzirirken hemde tüp bebekli oldugum halde çikolata kistlerim olduğu ve sadece 3 gün doğum kontrol hapini unutmayla hamile kaldım süt korumaz geri çekilme de korumaz mutlaka ciddi bir korunma yöntemi edinin 2. Çocuğu istemiyorsanız 😂 ağrıları normal her ay adet olacakmış gibi hissedip olmamak normal