Bebeğim 2 aylık uykuya 1 aydır kendisi dalarak uyuyor beşiğine koyuyorum piş piş sesi açıyorum odadan çıkıyorum ve kendisi 10 dk içinde ağlamadan uyuyor gece saat 10-11 den sonra uyursa sabaha kadar hiç uyanmıyor kilo alımı boyu vs çok güzel ilerliyor bu durum ilerki aylarda da devam eder mi hiç değişmesin istiyorum çok güzel bir rutin oturttuk bu arada gece çok uyuyor acıkır demeyin doktorumuz kilo alımı iyiyse uyandırmana gerek yok dedi kilosuda 4.600 şuan doğumda 2600 dü 2 ayda 2 kilo aldı