Gece eşimle ilişkide kanamam geldi 36 haftalık hamileydim o gün ve karnım aşırı derecede sertleşmişti hemen doktorumu aradım hastaneye gidip nts çektirmemi ve muayene olmamı istedi hemen hastaneye gittik ntsede 40 üzeri sancılarım çıktı doğumum başlamış zaten plânlı sezeryan olmak istiyordum ama beklemediğim bir anda doğum başladı dediklerinde korkmaya başladım hemen doktorum geldi ameliyat odasına alındım giydirildim o soğuk odada avuçlarımdan terler akıyordu Allâh razı olsun ki doktorumdan beni o kadar güzel teselli ettiki o kadar güzel moral verdi ki sırtıma iğne yapılınca doktorum bana sıkı sıkı sarılmıştı uyuştuktan hemen sonra uzatılıp ameliyat başladı 10 dakka içinde bebeğimin ağlama seslerini duydum ve herşey orda bitti dikişlerim atılırken doktora sürekli derdim bitmedi mi bitmedi mi bitsinde hemen bebeğimi görmekti derdim demem o ki korkum doğrumak değil bebeğimmiş bu süreçte en büyük destekçim doktorumdu :)