elzem83833 3 gün önce sezeryan oldum gaz çıkarıyorum ama lavaboya çıkmadım bende kendimmi zorlamadım çünkü canım çok acır diye korkuyorum idrarımı yaparken bile canımdan can gidiyor sizce napmalıyım
edaabykl elzem83833 doktoruna sorup duphalac kullanabilirsin tuvalete rahat cikmak için ama mutlaka sor sormadan içme emziriyosundur çünkü
ipekmom_ elzem83833 bnde 4gün önce doğum yaptım canım, ilk andan itibaren sık sık kayısı hoşafı içtim ve bol su, çok faydası oldu. Yürüyüşte ekleyince bide kolay rahatladım
hamcokelek33 edaabykl duphalac efsane bişey sezaryenden ben de kullanmıştım ama ishalimsi yapıyor. Korkuyorsanız kullanabilirsiniz, ama doktorunuza danışın mutlaka