Buseyilmaz valla çok güzel bir süreçti . 2. Doğumumu orda yaptım çok çok memnun kaldım . Hastane zaten anlatmıştır kuaför geliyor sizi özel yıkamaya birileri geliyor doğum sonrası foto çekiniyorsunuz vs vs . Ama süreç çok güzeldi hemşirelerde çok ilgiliydi çok rahat çok temizdi .