Nisaaaj canım ben Müslin örtüyle yarım kundak yapıyorum onlar zaten ne ince ne kalın oluyor ya üzerine de battaniye örtüyorum bebeğimin, normal pijamasını giydiriyorum. Eviniz çok sıcak değilse normal derecedeyse sizde uzun kollu pijamasını giydirin üşürler çünkü artık serin oluyor 😇ama dediğim gibi eviniz normal derecedeyse, sıcak seven bir insansınız orayı bilemem.