Benimde son adetim 25 eylül 27 Ekim’de beta verdim negatifti sonra evd testler yaptım hep negatifti pazartesi de doktora gitrim hiç muyane etmedi beta da bakmadı tekrsr direk duphaston verdi adet olunca gel hormon testi yapalım dedi döngünün 51.gunundeyim gecikme de şuan 20 güne yakın oldu ilacı kullanıyorum bende kistim oldugundan şüpheleniyorum ama muayene etmedi doktor temmuz ayında da basit kistim vardı söktürücü ile adet gördüm atılmıştı şuan da en kötü ilaçla adet olurum atılır diye düşünüyorum kafamda kafam çok karışık gebelik yoktur zaten geç döllenme vs imkansız bu süreçten sonra