Selamm kızlar 🥰 6+5 günlük olduk çok şükür gayet güzel ilerliyor . 2 tane prensesim var 🥰 biri 9 biri 5 yaşında. Cinsiyete yormuyorum ama 2 gebeliğimin okadar tersini yaşıyorum ki acaba bi terslik mi var diyorum . Enerjim yerinde bazen uyku hali çöküyor bulantım gün içinde yok akşamları gastirit olduğu için onunla birlikte çok hafif oluyor normalde okadar yanardım ki kızlarda şimdi üşüyorum hele ki ayaklarım . Yani daha küçük diye mi bilmiyorum ama özellikle ateş basması kızlarda hamile olduğumu öğrenmeden başlamıştı yani ne yaşadıysam tam tersi cinsiyetten olduğunu düşünmüyorum her hamilelik farklı bel ağrım ve göğüslerimin acıması olmasa hamile olduğumu unutucam 😃 böyle olması normal dimiii ben çok evham yapıyorum bu yüzden belki saçma gelicek ama 🤦♀️ haa birde karnım lök diye öyle bi çıktı ki sanki 5 aylık gibiyim Buda 3. Hamilelikten sanırım 😍