H-a-t-i-c-e Kimse yalancı mı değil mi anlayamaz ancak nst de belli olur bana yalancı sancı dediler meğer düzenli sancım başlamış şans eseri öğrenmiştim doktor kontrolüm olmasaydı 30. Hafta da belki de doğum yapacaktım en iyisini doktorun bilir biz burda ne desek yanlış olur ben sancı ya da değil demeye korkarım çünkü her beden farklıdır sancılar her insan da değişkenlik gösteriyor mesela ara ara olduğunu sandığım sancılar 3 dk da 1 120 üstündeymiş haberim yokmuş herkesin ölüp bitmen gerekiyor dediği sancı beni hiç etkilememişti hatta biri bana adet sancısı gibi mi demişti ama benim adet sancım onun 10 katı falan yani