13 haftalık bugün ultrasonla 20 dakika baktı doktorum 😂 erkek dedi hatta pipisini de gösterdi bize 😂 ama yine de % 10 luk bi hata payı bıraktığı için söylemek istemedim yakınlarıma ne yapsam herkes de sakladığımı düşünüyor niyetim o değil aslında ama bilemedim söylesem mi