Sabahtan beri gecmeyen agrim sancim vardi gaz sancisi gibi aksama kadar dayandim ama 1 saat once hastaneye gittim, nobetci doktor bakti alttan ultrasonla rahim agzi gayet iyi dedi sonra bebege bakti normal ultrasonla bebekte iyi dedi, gaz sancisi olabilir dedi nst ye yonlendirdi. Nst de sancilarim 100 u gordu 5 dk da bir gelip gidiyodu ebe sasirdi allttan muayene etti ama rahim agzim cok geride oldugu icin acilmami tam anlayamadi bir parmak kadar dedi sancilarin suni sanci almışsın gibi dedi sonra doktorumu aradi ama doktorum eve gecip dinlenmemi 1 hafta daha dayanabilirsem iyi olacagini soyledi ve benim aklim karmakarisik eve geldim banyo yaptim sancilarim dindi biraz geldigimden beri bir kez kasilma oldu 1 saattir ama ne yapacagimi bilmiyorum