mrvt94 canım çok geçmiş olsun. Bende senin gibi benzer bir olay yaşadım geçen yıl. Ben bebeğimi 32+2 de kalbi durduğu için acil sezeryanla doğum yaptım, doğum sırasında ayağımın üzerine koter cihazı bırakıp unutmuşlar. Uyuşukluk geçerken farkettim ve maalesef tedavi için 24 saati aşkın süre bekledim, basamadım… Açıklamasız bırakıldım ve bebeğimin acısı ayrı, ayağımın acısı ayrı bende hastane hastane dolaştım. En son koter yanığı olduğunu öğrenip yanık ünitesinde tedaviye başladık ve 2 kez grefleme işlemi yapıldı, tabi o greftlemeye kadar ki olan pansumanların acısını bir ben bi Allah biliyor…. Şuan yazdıklarını okurken tekrar yaşadım ben ve korkularında çok haklısın, bende çok korkuyorum. 35+4 haftalığız ama şimdi yeni bir ameliyat nasıl olurum, bebeğime mi bişey olur bana mı, düşünmeden edemiyorum. Maalesef kimseye güven olmuyor, benim davam hâlâ devam ediyor ama ben devleti devlete şikayet ettim, ne kadar sonuç alırım bilmiyorum. Şuan senin özele gitmen bence daha iyi, yani en azından güvenebildiğin bir doktorunun olması çok çok iyi. Rabbim hayırla, sağlıkla, kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı🌸🥰